Případové studie
Případová studie
Jaký bude váš postup v postavení vázaného zástupce investičního zprostředkovatele při prvním jednání se zákazníkem (potenciálním zákazníkem) při poskytování služby investiční poradenství týkající se investičních nástrojů?
Otázka: Jaký dokument musíte mít z každého jednání se zákazníkem, aby mohla Česká národní banka prověřit dodržování pravidel jednání se zákazníkem?
Odpovědi (Jedná správná odpověď)
A
|
Výpis z účtu zákazníka prokazující, že zákazník má na investici dostatečné peněžní prostředky.
|
B
|
Záznam komunikace se zákazníkem týkající se poskytnuté investiční služby.
|
C
|
Žádný takový dokument není potřeba.
|
D
|
Telefonické a e-mailové spojení na zákazníka.
|
Povinnost prokázat, že byl zákazník informován v souladu se zákonem č. 256/2004 Sb. a že byly splněny další povinnosti týkající se pravidel jednání se zákazníkem, má investiční zprostředkovatel, který odpovídá i za činnost vázaných zástupců.
zobrazit správné odpovědi
Zákon č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu., § 15g.