8.1 metody uvádění cenných papírů na trh, veřejná nabídka, prodej malé skupině investorů (private placement), primární emise
Otázka: Které z uvedených atributů představují základní definiční znaky veřejné nabídky investičních cenných papírů:
Odpovědi (Více správných odpovědí)
A
|
Nabídka je činěna s využitím jak tištěných, tak i internetových médií.
|
B
|
Nabídka obsahuje informace o nabízených investičních cenných papírech a podmínkách jejich nabytí.
|
C
|
Nabídka obsahuje dodatečné informace k tomu, aby investor učinil rozhodnutí koupit nebo upsat dané investiční cenné papíry.
|
D
|
Nabídka je oznámena České národní bance ve lhůtě 10 pracovních dnů od jejího zahájení.
|
Hlavním znakem veřejné nabídky investičních cenných papírů je, že se jedná o jakékoli sdělení širšímu okruhu osob obsahující informace o nabízených investičních cenných papírech a podmínkách pro jejich nabytí, které jsou dostatečné k tomu, aby investor učinil rozhodnutí koupit nebo upsat tyto investiční cenné papíry. Není povinnost informovat o veřejné nabídce ČNB.
zobrazit správné odpovědi
Zákon č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu, § 34 odst. 1.